House Days dla Biznesu

Hosted Buyer Program (HBP)

Program Hosted Buyer jest rodzajem programu matchmakingowego, który polega na organizowaniu spotkań biznesowych wystawców ze specjalnie zaproszoną grupą zagranicznych partnerów handlowych.

Podczas pierwszej edycji tragów Green Days przeprowadzono pilotażowy program HB. Udział w nim wzięli przedsiębiorcy ze strony ukraińskich podmiotów działających w branży ogrodniczej (w tym siec Epicentr) jak również przedsiębiorcy reprezentujący kierunek kazachstański. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, którzy wzięli udział w pierwszej edycji targowej Dział Współpracy Zagraniczne PWE pozyska grup zakupowe z kierunków takich jak między innymi Niemcy, Czechy, Węgry. Nawiązane dotychczas stosunki z Zagranicznymi Biurami Handlowymi i Ambasadami, podczas realizowanych projektów targowych w PWE pozwalają nam na pozyskiwanie istotnych graczy dla danego segmentu rynku. Dla kluczowych firm partnerskich przewidziano indywidualne ścieżki zwiedzania w ramach HBP. Hosted Buyer Program w PWE to nie tylko siatka spotkań, to również doradztwo prawne, finansowe oraz rzetelna informacja na temat zabezpieczeń transakcji walutowych.

Nie czekaj zgłoś już dziś swoją firmę do programu!

Internetowa platforma spotkań indywidualnych

Dzięki nowoczesnej platformie prezentacji wystawców na stronie internetowej wydarzenia Green Days możliwe będzie umówienie spotkań indywidualnych z przedstawicielami danej firmy na stoisku. Każdorazowo wystawca będzie informowany drogą mailową o spotkaniu. Ponadto platforma umożliwia swobodną prezentację firmy – zamieszczanie zdjęć, filmów, tekstu i ich indywidualna korektę.

Spotkania B2B

Obecnie pracujemy nad programem spotkań z sieciami handlowymi zrzeszonymi w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, obecnymi na polskim rynku, w których cyklicznie bądź okresowo organizowane są strefy związane z urządzaniem ogrodów, ich wyposażeniem i pielęgnacją.

Akademia Biznesu

Wydarzenie ma zostać ukierunkowane na nowoczesne technologie 4.0 wkraczające do sieci handlowych, centrów ogrodniczych. W tej strefie będziemy współpracować z największymi trendseterami digitalizacji na świecie. Era technologii, przemysłu i cyfryzacji w sprzedaży hurtowej i detalicznej już się zaczęła – nie możesz zostać w tyle! Poprawny układ półki sklepowej – już nie wystarcza !
Intencją organizatorów jest stworzenie modelowego centrum ogrodniczego przyszłości w oparciu o produkty i technologie naszych wystawców.

Projekty wdrożeniowe

Nasza ideą jest przeprowadzenie konfrontacji projektów wdrożeniowych sektora ogrodniczego z potrzebami rynku, jak również nawiązanie relacji handlowych niezbędnych do komercjalizacji produktów. Powodzenie innowacji, oprócz świetnego pomysłu , zależy od powiązań nauki, biznesu i administracji. Stopniowo zmienia się postrzeganie innowacji – obok wykorzystywania gotowych technologii coraz więcej firm myśli o pozyskiwaniu rozwiązań opartych na wynikach prac B+R i budowaniu na nich przewagi nad konkurencją.

Merytoryka wydarzenia

Nad merytoryką projektów realizowanych w PWE czuwają organizacje branżowe skupiające dane środowisko, dla którego tworzone jest wydarzenie targowe. To one nadają kierunek wydarzeniu, skupiając się nad najbardziej ważkimi dla branży problemami. Mamy zaszczyt współpracować z największymi i najsilniejszymi organizacjami, umocowanymi zarówno w strukturach ogólnopolskich jak i europejskich. Merytoryka oraz biznesowy charakter wydarzenia Green Days został doceniony już przy pierwszej edycji przez Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Ministerstwo Edukacji i Szkolnictwa Wyższego.

Wsparcie działu Call Center

Projekty indywidualne w ramach realizowanego wydarzenia targowego ukierunkowane na wąską grupę docelową mogą liczyć na wsparcie działu Call Center PWE w zaproszeniu gości. Jest to innowacyjna usługa na rynku targowym, będąca ukłonem w stronę wystawcy.

Marketing wydarzenia

Nagłośnienie medialne zarówno w prasie branżowej jak i mediach – radio , telewizja, prasa kolorowa o zasięgu ogólnopolskim jak i lokalnym sprawiają, że szerokie rzesze konsumentów i klientów biznesowych zostają poinformowane o realizowanym projekcie, co w pozytywny sposób wpływa na realizację działań promocyjnych naszych klientów.
Każdorazowo podczas wydarzeń targowych w PWE współpracujemy z najbardziej znanymi i lubianymi w danej branży gwiazdami, których obecność pozytywnie jest odbierana przez zwiedzających jak i wystawców, którzy mają okazję na lokowanie produktów w prowadzonych przez gwiazdy show z udziałem publiczności.